Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat.Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Objednávky zaslané do 11:00 odešleme ještě ten den!
Kosmonautů 837, 734 01 Karviná Ráj, ČR
AKCE,slevy,výprodej
Arabské parfémy
Parfémy Testery
Omerta parfémy
Real Time parfémy
LA RIVE parfémy
J Fenzi parfémy
CHATLER parfémy
Cote Azur parfémy
New Brand parfémy
LUXURE parfémy
Lazell parfémy
Creation Lamis parfémy
CHat D´or parfémy
Blue Up parfémy
BI ES parfémy
CUBA parfémy
Dárkové koše
Andělské dárky
Luxusní mýdla
Orgonity pyramidy
Minerály a drahé kameny
Vltavíny
Zkameněliny fosilie
Bytové dekorace
Solné lampy a svícny
INDIA cosmetics
Konopný táta
Co je třeba k úspěšnému provedení reklamace?
Nejjednodušší a nejrychlejší je oznámení reklamace přes e-mail info@darr.cz.
Zpráva musí obsahovat :
REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ zašlete prosím zpět na adresu prodejce:
Rodovská Alena
Kosmonautů 837
734 01 Karviná Ráj
můžete použít vzorový formulář ke stažení zde
Zásilku viditelně označte slovem REKLAMACE.
Pokud posíláte více reklamací v jednom balíku, je třeba zboží přehledně označit.
Nutnou součástí zásilky je přiložený balící list s výpisem zboží zasílaného v jednom balíku včetně přesného popisu reklamované závady zboží.
Poškozené zboží, vadné doklady, nekompletní dodávka:
V případě dodání poškozeného nebo nekompletního zboží, a také pokud doklady neobsahují správné údaje, informujte, prosím mimo dopravce (viz. bod 2) také prodejce o této skutečnosti na adrese info@darr.cz
Doprava se řídí akutálně platnými podmínkami přepravy .
Reklamovat dle tohoto reklamačního řádu je možno pouze zboží zakoupené na serveru www.vell.cz
Reklamovat je možno pouze po dobu uvedenou u zakoupeného zboží. Záruka za jakost se nevztahuje na spotřební materiál a baterie.
V případě , že kupující objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu,která nebyla způsobena jeho nevhodným používaním ,ale vadou výrobku samotného má právo na reklamaci zboží.
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Prodávající poskytuje na dodané zboží záruku stanovenou OZ tj 24 měsíců,pokud není uvedeno jinak/BAZAR/.Záruční doba se prodlužuje o dobu po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde li k výměně zboží nebo jeho součásti počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.
Záruka se vztahuje na výrobní vady zboží.
Kupující je povinen ihned po převzetí zboží zkontrolovat, zda zboží odpovídá kupní smlouvě (objednávce). V případě že zboží neodpovídá, kupující pokračuje dle bodu č. 1.
V případě poškození zboží přepravcem je zákazník povinen reklamovat zboží u dopravce. Je nutné vyplnit protokol oreklamaci s dopravcem. ! Pozor, je nutno vyplnit nejpozději druhý pracovní den po převzetí zásilky. Pokud je však obal zásilky viditelně poškozen - je nutno toto nahlásit řidiči ihned při převzetí zásilky. Vyžádejte si u řidiče sepsání reklamačního protokolu, tento následně zašlete na adresu info@darr.cz Pokud tak neučiníte, ztrácíte nárok na reklamaci
Kupující nemá nárok na uplatnění záruční opravy u závad, které byly avizovány v popisu prodávaného zboží.
Zboží nebude přijato k reklamaci pokud :
Záruka se vztahuje na výrobní vady zboží.
Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není možno jí ani jako takovou reklamovat.
Nelze reklamovat zboží kvůli opotřebení které vzniklo běžným používáním dle §2167 odst 2 občanského zákoníku v platném znění.
V případech neoprávněné reklamace bude zboží odesláno zasilateli na jeho náklady,případně bude postupováno dle dohody kupujícího a prodávajícího.
Veškeré zboží před odesláním je pečlivě kontrolováno a odzkoušeno a následně pečlivě zabaleno.
Postup reklamace - Pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě Vell.cz použijte e-mail a uveďte jméno kupujícího ,adresu ,telefon, e-mail, číslo objednávky,číslo daňového dokladu,podrobný popis závady,popřípadě podrobný popis toho jak závada vznikla nebo se projevuje,převzaté zboží k reklamaci bude testováno pouze na uvedenou závadu.
Zásilky u nichž není patrné proč k nám byly zaslány , budou vráceny odesílateli na jeho náklady.
Veškeré uznané záruční reklamace jsou zdarma
V případě neoprávněné reklamace nejsou zákazníkovi účtovány žádné poplatky související s ověřením oprávněnosti reklamace.
Mimozáruční opravy jsou účtovány hodinovou sazbou 100 Kč za hodinu (včetně DPH ). Zákazník bude vždy předem informován o přibližné ceně mimozáruční opravy.
Reklamační řízení vždy řeší pouze závadu reklamovanou zákazníkem.
Do reklamace bude přijato pouze zboží, zaslané na adresu uvedenou v bodě č. 1, způsobem uvedeným v bodě č.1.
Informace k právě probíhajícímu reklamačnímu řízení je možno získat na adrese info@darr.cz.
Pokud lze reklamovanou závadu odstranit, bude tak neprodleně prodávajícím provedeno.
Jedná-li se o neodstranitelnou závadu, bude postupováno následně :
4.1 – Pokud je skladem zboží stejného charakteru a stejných parametrů jako reklamované zboží, bude reklamace vyřízena výměnou .
4.2 – V případě, že není možno naplnit bod č. 4.1., bude zákazníkovi vrácena kupní částka .
4.3 - Reklamace bude vyřízena co nejdřív ,maximálně do zákonem dané doby 30 dnů.
V Karviné 01.1.2020
NEPOSÍLEJTE REKLAMACE ANI VRÁCENÉ ZBOŽÍ DOBÍRKOU - NEBUDE PŘIJATO!
Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat.Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.